Karim Benzema: "Jag vet ingenting om PSGs intresse"

 
Benzema tycker att han har varit tydlig med att visa att han inte vill lämna Real Madrid för tillfället, eftersom han är fast besluten vid att hjälpa spanjorerna att vinna sin tionde CL titel.
 
Karim Benzema har insisterat på att han inte har någon avsikt att lämna Real Madrid, eftersom han vill vinna Champions League titeln med Santiago Bernabeu klubben.
 
Den franska anfallaren har nyligen kopplats med en flytt till Paris Saint-Germain, men Benzema är omedveten om intresset från Ligue 1 giganterna eftersom han är fokuserad på att vinna troféer med sin nuvarande klubb.
 
"Jag vet inget om det [PSGs intresse]. Jag är lycklig i Real Madrid. Jag vill stanna i denna klubb. Det är den största klubben i världen, och vår berättelse tillsammans är inte över" sa Benzema till France Football.

"
Jag är i Madrid för att vinna allt. Champions League är en stor del av mina ambitioner. Här vill alla vinna decima [den tionde Champions League titeln] och jag vill vara en del av laget som uppnår det".

Skriv en kommentar