Mourinho har inkallat 20 spelare till La Liga matchen mot Espanyol

 
Jose Mourinho har inkallat 20 spelare till kvällens La Liga match mot Espanyol i Santiago Bernabeu stadion, vilket är marängernas sextonde ligamatch denna säsong.
 
REAL MADRIDS TRUPPLISTA:
Målvakter: Iker Casillas, Antonio Adán och Jesús.
Försvarare: Sergio Ramos, Pepe, Carvalho, Alvaro Arbeloa, Coentrão och Nacho.
Mittfältare: Xabi Alonso, Khedira, Özil, Essien, Modric, Callejón, Di María och Kaká.
Anfallare: Cristiano Ronaldo, Karim Benzema och Alvaro Morata.

Kommentarer

CR9

2012-12-16 - 18:14:57
Morata från start hoppas jag.

HALAMADRID!

2012-12-16 - 20:29:40
2-1! HALA MADRID! :D <3

Mesut Özil

2012-12-16 - 20:59:13
Jag orkar fan inte ens se på Real nå mer, de gör mig besvikna hela jävla tiden!

Los blancos

2012-12-16 - 21:37:24
Mesut özil?? Herregud du bevisar bara att du är ett riktigt dåligt real Madrid fän!!
Man ska inte bli arg bara för att vi går igenom en dålig period!!
Ha tålamod istället !!
Hala Madrid !!

real

2012-12-16 - 21:57:40
killen är smart han har rätt

Madridista 227

2012-12-16 - 21:58:10
Satan vad Morata sumpade sista chansen.

Experten(1)ParhamPrinceJ

2012-12-16 - 22:15:03
Det ser riktigt mörkt ut vi är riktigt kassa offensivt och defensivt.
missar från alla håll in med De Gea och in med Falcao försvaret måste förbättras med en ny mittback !
ut med Carvalho om inte han spelar sin sista säsong o ut med Albiol som inte leverat alls.

Matchens bästa spelare Di Maria Ronaldo fri läge dömdes bort för offside MEN han blev passad av en Espanyol spelare som gjorde en fel passning!!!

David

2012-12-16 - 22:42:35
Mourinho lämnar nästa säsongen, hundra procent.

Los blancos

2012-12-16 - 23:29:16
Tycker att vi ska sälja albiol,carvalho eftersom dem inte levererar alls!!
Sen tycker jag att vi ska sälja kaka eftersom vi inte använder honom ändå o det e ju synd att låta en sån världsspelare att rutna på bänken!
O sen tycker jag att vi ska sälja higuain om vi får in radamel falcao
Och jag tycker att vi behöver en ny höger back som t.ex sagnha eller micah Richard från city !
Tycker inte att arbeloa e så bra !!

Mesut Özil

2012-12-16 - 23:54:01
Los blancos: Efter att vi har tappat så mycket poäng och är hela 13 poäng efter barca efter bara 16 omgångar är det inte mer än rätt att bara visa att det inte är okej, klart att man som supporter måste få uttrycka sig hårt mot laget när det går dåligt. Så länge man inte slutar hålla på dem totalt. Jag är lika mycket madridista som jag var innan, bara att jag är väldigt besviken på resultaten.

Du fattade väll att jag var ironisk med att jag inte ville kolla på real nå mer? Bara ett uttryck av missnöje...

Anonym

2012-12-17 - 01:45:46
asså blir frustreard att se arbeloa på planen han beter ju sig som en höger mifältare och in borde richard i city en rigtig jävla kämpe ut borde mouriniho kanske den bästa tränaren i världen med det sabbar laget när han är.så jävla gnällig istället för att peppe laget


ut
arbeloa
albiol
higuain
caravalio
mouriniho

in
falcao
richard
jese från castilla
tränare=?

vet inte om ni håller med men tycker att real madrid
borde köra med en 4-1-2-1-2

MB
ramos
pepe

DCM
alonso

hm
di maria

vm
ronaldo

com
özil

anf
falcao
benzema

så här tycker jag i alla fall

Experten(1)ParhamPrinceJ

2012-12-17 - 01:51:09
Så dåligt real e inte ok att se visst har vi många skador men Espanyol ska vi vinna !!!

Pierre

2012-12-17 - 02:06:11
SPARKA SOPAN MOURINHO


Pierre

2012-12-17 - 02:08:19
Pepe å di maria måste säljas nu semsta spelarn på jorden

Mesut Özil

2012-12-17 - 07:51:15
Anonym: Jag håller med dig nu, men jag tror problemet inte ligger i spelarna. Utan enbart på Mourinho som du skrev också. Jag älskar Mourinho men han verkar inte passa i Reals tuffa spelarkonkerans. I och med att Real Madrid har så många världsstjärnor är det väldigt svårt att ha en tränare som också ska vara störst, bäst och vackrast. Sen kanske jag håller med om Arbeloa, dock vill jag ha kvar honom men ha in en annan i startelvan!

karim

2012-12-17 - 13:19:22
håller med anonym borde flyttta upp jese från castilla sjukt bra talang

Skriv en kommentar