Sergio Ramos: "Förhoppningsvis kan jag pensionera mig i Real Madrid"

 
Los Blancos högerback har sagt att han känner sig lycklig i Santiago Bernabeu, och hoppas att han kommer att bära Real Madrid tröjan i sin allra sista klubbmatch.
 
Real Madrids försvarare Sergio Ramos har sagt att han skulle vilja avsluta sin fotbollskarriär i den spanska huvudstadsklubben.
 
Den 26-årige spelaren anlände till Santiago Bernabeu från Sevilla år 2005, och sedan dess har han säkrat sin plats i backlinjen samt vunnit tre ligatitlar och en Copa del Rey titel på vägen.
 
"Förhoppningsvis kan jag pensionera mig i denna klubb och kunna skriva ännu en bok som denna" sa spanjoren under lanseringen av hans bok Sergio Ramos: Heart, Character and Passion.
 
"Jag är som alltid tacksam alla, och speciellt presidenten för hans stöd och engagemang för mig. Dessutom, mina lagkamrater och min familj som alltid stöttar mig under varje ögonblick".
 
"Idag är en viktig dag och jag vill att min familj njuter av den och känner sig stolta över mig".

Kommentarer

RAMOS

2012-12-12 - 16:55:34
Va heter boken som ramos har skrivit och kan man köpa den i Sverige ?!
Svar: På spanska heter den "Sergio Ramos: Corazon, Caracter y Pasion" medan på engelska heter den "Sergio Ramos: Heart, Character and Passion". Jag tror inte att du kan köpa den i Sverige för tillfället eftersom den precis kom ut. Det är dock mycket möjligt att du kan köpa den online, och få boken shippad till Sverige.
Real Madriid CF Admin

Skriv en kommentar