Borja Valero: "Jag tror inte att Real Madrid kommer att betala miljoner för mig"


Borja Valero, vars kontrakt med Villarreal löper ut sommaren 2015, tror inte att Real Madrid kommer att betala en stor summa pengar för att signera honom.
Borja Valero

Villarreal
s mittfältare Borja Valero känner sig smickrad över Real Madrids intresse, men tror inte att ligaledarna är villiga att betala en stor summa pengar efter att ha släppt honom gratis år 2007.

Nyligen rapporterades det att marängerna är intresserade av att lägga till Valero i sin trupp i slutet av säsongen 11/12, men playmakern tror inte att en transfer kommer att ske i sommar.

"Nu pratar folk om en flytt till Madrid och tidigare var det snack om Barcelona. Sådant smickrar mig, och gör mig glad och nöjd" sa Valero till AS.

"Inget är sant dock. Jag tror inte att Madrid kommer att betala miljoner för mig. De lät mig gå gratis för inte så länge sedan, så jag kan inte se dem betala en stor avgift för mig nu".

Skriv en kommentar