Cristiano Ronaldo: "Mitt mål var fint, men det är inte det bästa jag har gjort"


Den 27-årige Ronaldo gjorde ett otroligt fint mål mot Rayo Vallecano igår, men portugisen säger att målet inte var hans finaste.
Cristiano Ronaldo

Real Madrid
s superstjärna Cristiano Ronaldo vad glad med sitt mål i söndagens 1-0 vinst mot Rayo Vallecano, men betonade att det inte var hans bästa.

Santiago Bernabeu klubben fortsätter att vinna ligamatcher efter att den portugisiska anfallaren Ronaldo hjälpte sitt lag att vinna helgens match med sitt mål.

Den förra Manchester United spelaren var glad över att ha lag ännu en reportrar till sin samling, men avslöjade att det inte var första gången han gjorde ett sådant mål.

"Det var ett jättebra mål eftersom ett sådant mål är alltid annorlunda" sa Ronaldo till reportrar, rapporterar Goal. "Det var ett fantastiskt mål, men inte det bästa av min karriär".

"Detta var inte mitt första 'hälmål' av min karriär eftersom jag gjorde ett sådant mål när jag spelade i Manchester United. Jag måste titta på videon eftersom jag tror inte att det är det finaste jag har någonsin gjort".

Skriv en kommentar