Jose Mourinho: "Jag älskar Chelsea och Inter, men jag föredrar att stötta dessa lag"


Den 48-årige taktikern Jose Mourinho medger att han älskar sina tidigare klubbar Inter och Chelsea, men för tillfället föredrar han att stötta dem än att träna dem.
Jose Mourinho

Real Madrid
s portugisiska tränare Jose Mourinho har avslöjat sin kärlek för sina tidigare klubbar Chelsea och Inter, men antydde att hans kärlek för duon inte bör överskattas.

Det har framkommit att fansen från the Blues och Nerazzurri hördes sjunga sin förra tränares namn under deras respektive matcher i helgen.

Det verkade som om de visade att de ville se sin favorittränare återvända, men när Mourinho pratade med median efter Los Blancos match mot Racing Santander, sa han att en återkomst till någon utav klubbarna inte finns i hans tankar för närvarande.

"Jag har en stor kärlek för Chelsea och Inter" sa Mourinho, rapporterar Goal. "Jag föredrar dock att stötta dessa lag och höra fansen sjunga mitt namn".

"Jag är deras förflutna, och en mycket bra sådan, så de kommer att komma ihåg mig. Jag är inte där längre och de borde kämpa tillsammans istället för att tänka på dem som inte är där längre".

Kommentarer

Anonym

2012-02-19 - 14:30:05
Han är vår! HAla madrid!

Anonym

2012-02-19 - 16:07:07
di maria är skadad och kommer inte åka med till moskva

Anonym

2012-02-19 - 16:10:42
VAAA SKOJAR DU ÖVER MIG???????

Anonym

2012-02-19 - 16:11:04
VAAA? NÅGON SOM VEM?

Castilla

2012-02-19 - 16:21:18
Till bloggägaren: Skulle du kunna skriva om Real Madrid Castilla också? De är ju i princip klara för Segunda Division och har ett härligt flow

Anonym

2012-02-19 - 16:26:46
nej jag skojar inte han är skadad och kommer inte åka med till mokva ;;

Anonym

2012-02-19 - 17:18:07
www.vamosrealmadrid.weebly.com



Läs om dagens och alla dagars nyheter + alla dagars träningar!



Kika in på bloggen kära Real Madid fans!

Skriv en kommentar