Kaká efter gårdagens match: "Vårt mål är att vinna La Liga"


Real Madrids Kaká och Sergio Ramos pratade med median efter lördagens match och båda två sa att de var nöjda med vinsten.
Kaká

Den brasilianska stjärnan Kaká har tillsammans med den spanska försvararen Sergio Ramos kommenterat gårdagens ligamatch mot Racing Santander som spelades på Santiago Bernabeu stadion.

Kaká:

"Under uppvärmningen sa vi alla att vi inte borde släppa in mål eftersom det alltid gör det svårare för oss att göra en 'comeback'. Jag kommer att ha chanser att göra mål i framtiden. Nu måste vi vinna fler matcher och ta så många poäng som vi kan. Vårt mål är att vinna La Liga".

"Det kalla vädret i Moskva kommer att påverka både lagen. Det kommer inte att vara ett problem för oss eftersom returmatchen kommer att spelas här. Vi måste förbereda oss väl för att kunna spela fenomenalt".

Ramos:

"Vi måste hålla huvudet kallt eftersom ligan kommer att fortsätta vara komplicerad trots vår ledning. Vilka motståndare som helst kan skapa problem för oss. Varje match bör ses som en final".

"Jag bryr mig inte var jag spelar; jag är bara glad över att få spela. Jag vann VM som en högerback, så jag är van vid det. Jag känner mig mer bekväm där".

"Jag tror att alla upplever något annorlunda i Champions League. Alla är fokuserade i denna tävling".

Skriv en kommentar