Jose Callejon slår tillbaka: "Jag trodde att Barca inte pratade om domarna"


Den 24-årige målgöraren, Jose Callejon, har ifrågasatt Barcelona stjärnornas kritik på La Ligas domare.
Jose Callejon

Real Madrid
s ytter, Jose Callejon, har gått till attack mot Barcelona, och anklagade den katalanska klubben för att vara hycklare i sin behandling av domare.

Efter Real Madrids eliminering ur Copa del Rey tyckte några utav Santiago Bernabeu klubbens spelare att domaren spelade en stor roll i Los Blancos förlust, dock tyckte vissa utav Blaugranas spelare att det var "töntigt" utav marängerna att skylla på domarna.

Häromdagen gjorde Barcelonas stjärnor Lionel Messi och Xavi samma sak. De två spelarna kritiserade La Ligas domare offentligt, och Callejon anser att deras ord är ett svek mot de värderingar som klubben påstår sig värna om.

"Jag trodde att Barca inte pratade om domarna" sa den 24-årige Callejon till Marca. "Något måste ha ändrats. Jag vet inte varför.

Callejon gick sedan vidare med att säga att han var optimistisk med sitt lags chanser att vinna tillbaka ligatiteln till den spanska huvudstadsklubben.

"Jag tror inte att de (Barcelona) kommer att vara mer nervösa eftersom vi spelade bra förra veckan. Jag tycker att Madrid alltid har spelat bra".

"Denna klubbs mål är att alltid vinna varje match samt vinna så många titlar som möjligt".

Sedan förnekade den förra Espanyol spelaren att Jose Mourinho kan vara på väg att lämna klubben, och sa: "Jag ser honom varje dag, han vill jobba och ser fram emot att göra viktiga saker för Real Madrid. För mig och för alla andra är han den ideala tränaren för Real Madrid".

Kommentarer

RocketIMHO

2012-02-01 - 18:22:00
"José María Callejón" sjunger de på Santiago Bernabéus läktare.. Med all rätt, killen är fantastisk!

Anonym

2012-02-01 - 23:11:10
Håller med dig över mig!

DG

2012-02-02 - 00:11:16
killen kommer bli STOR i Real Madrid!!

Anonym

2012-02-02 - 13:33:38
Jag gillar Callejon mer och mer

Anonym

2012-02-02 - 16:02:37
snap mmmmmmhmmmmmmmm

Skriv en kommentar