Vitor Baia: "Mourinho skulle vara en bra tränare för Barcelona"


Barcelona legenden, Vitor Baia, tror att hans landsman Mourinho, som för närvarande tränar Real Madrid, skulle vara en bra tränare för Los Blancos största rivaler.
Jose Mourinho

Den förra Barcelona målvakten Vitor Baia har tagit sin tid att hylla Real Madrids tränare Jose Mourinho, och tror att den portugisiska taktikern skulle vara ett bra alternativ för Blaugrana.

Santiago Bernabeu tränaren har tidigare jobbat i Camp Nou - mellan åren 1996 och 2000 - då han var Bobby Robsons och Louis van Gaals assisterande tränare, och hans landsman är säker på att Mourinho skulle ha gjort ett bra jobb om han tog över de nuvarande europeiska mästarna.

"Enligt min åsikt är han världens bästa tränare, och han är en väldigt speciell person" sa Baia till Esports COPE. "Mourinho skulle vara en bra tränare för Barcelona. Han har möjligheten att anpassa sig till varje kultur".

"Mourinho vi såg i Chelsea var en helt annan tränare från den vi såg i Porto. Och han som vi såg i Inter var igen en annan typ av tränare. Mourinho vi ser i Madrid är ännu en gång en annan typ".

Kommentarer

P - Hala Madrid

2012-02-02 - 16:37:00
Pfff , never.

Experten(nr1)

2012-02-02 - 16:41:09
Ge fan i mitt namn :question:

Zlatan Ibrahimovic Biografi

2012-02-02 - 17:55:26
Hej Allihopa!

Vill ni läsa Zlatan Ibrahimovic biografi? Gå i så fall in på: http://zlatanibrahimovicbiografi.blogg.se/



Minst en ny sida publiceras på bloggen varje dag!!

Experten (Parham)

2012-02-03 - 11:10:27
Asså jävla kuksugarfitt vf e du så kär i mitt namn gå o sug min kuk istället.

Är tvungen att ändra från Experten(1) till nr1 men ändå vill du suga min kuk så du ändrar också nu är jag Experten(Parham) mitt egna namn.

Ta du det kan du komma till Göteborg och suga min kuk medans jag hugger ihjäl dig din fitta.

sannan

2012-02-03 - 15:39:00
fan va äckligt du är parham.. OMG sluta snälla

Cristiano Ronaldo Hala Madrid !!

2012-02-04 - 18:26:05
Asså parham experten 1 2 3 o.s.v. skäms ni inte eller??? Du, parham desså mer du håller på desso mer jävlas de. Jag håller med sannan du e äcklig. Håll inte på att skämma ut alla realfans!! Ska du hålla på så här kom aldrig tebax till denna blogg!!!!! FAN HUR ÄCKLIG FÅR MAN VA??!!!!



HALA MADRID!!!

Skriv en kommentar