Carlo Ancelotti kontaktade Kaká för att be brassen att följa med honom till Frankrike


Kakás förra tränare, Carlo Ancelotti, som numera är tränare för PSG, ringde Kaká för att be honom att flytta till Paris.
Kaká & Carlo Ancelotti

Paris Saint-Germain
s nya tränare, Carlo Ancelotti, kontaktade Real Madrids mittfältare Kaká och frågat om han skulle kunna tänka sig en flytt till Frankrike.

Den italienska tränaren vill jobba med sin förra AC Milan stjärna, som han vann bland annat Champions League med.

Den spanska sporttidningen AS säger att den förra Chelsea tränaren ringde Kaká förra veckan, och sa: "Jag vill att du tar steget och följer med mig till Paris. Du hade dina bästa år när du spelade med mig i Milan och nu kan det bli samma sak med PSG".

Kaká blev smickrad av erbjudandet, men sa till sin vän: "Jag tackar dig jättemycket, men jag kom till Real Madrid för att nå framgång och jag kommer endast att lämna när jag gör det. Jag kommer inte att lämna denna klubb utan att ha nått framgång".

Kommentarer

Real madird

2012-01-10 - 10:23:11
Kaka stannar, det e jag säker på!!

Skriv en kommentar