Neymar: "Just nu skulle jag säga nej till både Real Madrid och Barcelona"


Santos storstjärna Neymar säger att för närvarande kommer han inte att acceptera en flytt till Real Madrid och Barcelona.
Neymar

Santos
tonårige stjärna Neymar har klargjort att han inte har någon avsikt att lämna sin nuvarande klubb för Barcelona eller Real Madrid i januaris transfermarknad.

Den 19-årige anfallaren kopplas för närvarande med de två spanska giganterna, men Neymar har understrukit att han är nöjd med hur det går för honom i den brasilianska klubben och han vill stanna hos Copa Libertadores mästarna.

"Just nu skulle jag säga nej till både Real Madrid och Barcelona" sa den skickliga spelaren i en presskonferens, rapporterar Goal.

"Jag tänker inte på att lämna Santos just nu. Alla vet att det är en dröm att spela i Europa, men jag har fortfarande jobb att göra i denna klubb".

"Jag har ett kontrakt till 2014 och jag planerar att stanna åtminstone tills dess. Jag vet ännu inte om jag kommer att flytta till Europa år 2014".

Kommentarer

inget

2012-01-21 - 01:56:41
neymar tror att han är något:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown: han spelar bra men leker sig för mycket

:bigeyes::bigeyes::bigeyes::bigeyes::bigeyes:

mr pefrekt

2012-01-21 - 04:18:37
Kom inte hit då du inte kommer få speltid stanna där du är , real madrid får gärna köpa dig men stanna i santos där du får spela , så du inte blir utlånad..........................

realfans

2012-01-21 - 14:16:55
nej han är bra spelare men hans attyck är inte bra typ när han sa jag visste att barca skulle vinna :thumbup: hatar honom ibland !

Anonym

2012-01-21 - 14:20:16
Uppdatera mer!

Ronaldo

2012-01-21 - 21:13:51
jag läste på goal.com att han vill ha på sig barca tröjan en vacker dag. Och att hans dröm e att spela med messi och INTE Ronaldo.han gav oss många tips att han inte vill komma till oss Asså real. Så fuck him. Hans bästa vän e ju Dani alves i Barcelona. Han vill hamna där. Kom ihåg när han Sa att han hoppas att barca skulle real. Jag e säker att han vill gå till barca...

madrid

2012-01-22 - 02:37:30
Vill han komma så blir jag jätteglad, vill han inte komma och istället börjar i barcelona så bajs på honom, vi är ändå ett bättre lag

Skriv en kommentar