Pepe: "Jag ber om ursäkt för den oavsiktliga händelsen med Leo Messi"


Real Madrids "snackis-spelare" Pepe har bett Lionel Messi om ursäkt för händelsen som ägde rum i den senaste matchen mellan Los Blancos och dess rivaler Barcelona.


Real Madrid
s försvarare Pepe har bett om ursäkt för stämplingen på Barcelonas stjärnanfallare Lionel Messi.

Den 27-årige mittbacken insisterade på att händelsen, som ägde rum i onsdagens El Clasico och som inte sågs av domaren, var oavsiktlig.

"Jag skulle vilja säga att gårdagens (onsdagens) händelse med Leo Messi var oavsiktlig, men jag vill ändå be om ursäkt om han kände sig upprörd, eftersom det enda jag gör är att försvara mitt lag och denna klubb".

"Jag ger mitt hjärta och min själ, och tanken på att skada en kollega har aldrig föresvävat mig".

Skriv en kommentar