Sergio Ramos: "När det gäller domaren har jag inga kommentarer"


Den 25-årige högerbacken Sergio Ramos struntade i att kommentera domaren och hyllade istället Real Madrids fantastiska spel.
Sergio Ramos

Real Madrid
s försvarare Sergio Ramos har valt att tiga om sitt röda kort i 2-2 matchen mot Barcelona i onsdagens Copa del Rey kvartsfinal.

Försvararen fick sitt andra gula kort i matchen efter att ha blivit bedömd för att ha knockat Sergio Busquets med armen under den senare delen av matchen, men på Twitter pratade han inte om domaren Fernando Teixeira, utan om sin stolthet över lagets modiga prestation.

"Jag är super stolt över mitt lag. Det finns saker du inte kan tjafsa om (med hänvisning till hans röda kort). Idag har fotbollen värderat Real Madrid. Ett överlägset lag" skrev Ramos.

"När det gäller domaren har jag inga kommentarer. Det finns bilder och de professionella kommer att analysera det som hände. Hala Madrid!".

Ramos avslutade sitt meddelande genom att försäkra Madrid supportrarna om att laget kommer att göra sitt bästa resten av säsongen, nu när de har satt sitt sikte på La Liga och Champions League .

"Tack till Real Madrid för deras stöd, och jag vet att detta lag aldrig slutar att ge upp. Vi vet vilken väg vi ska ta".

Kommentarer

P - Hala Madrid

2012-01-26 - 15:26:32
Jaha , jag har flera.

Skriv en kommentar