Barcelonas Sandro Rosell: "Jag är inte vän med Florentino Perez"

 
Sandro Rosell har kommit med ännu en kontroversiell kommentar för andra gången denna vecka, och denna gång är Florentino Perez måltavlan för Barcelona ägaren.

 
Barcelonas president, Sandro Rosell, medgav i en intervju med Ara att han inte är vän med Real Madrids president, Florentino Perez.
 
"Jag är inte vän med Florentino. Jag har fyra eller fem vänner i mitt liv, inga fler" sa Rosell, skriver den engelska sajten Goal.
 
Det är dock inte första gången Rosell har gått ut med några kontroversiella citat denna vecka, utan han har tidigare sagt att förra säsongens La Liga kampanj var "konstig" eftersom hans lag hamnade på andra plats bakom mästarna Real Madrid.
 
Rosell pratade även om hur en konflikt mellan de två klubbarna bör hanteras, och sa: "Om det börjar med presidenten eller institutionen kommer jag att ta hand om det. Om det kommer från sportdirektören, kommer Zubi att svara. Om det är Mourinho kommer Tito att svara och om det är Iker då kommer Puyol att ta hand om det".
 

Skriv en kommentar