Cristiano Ronaldo: "Jag försöker att vara romantisk, men ingen tror mig!"


Cristiano Ronaldo har under de senaste åren kallats för en "kvinnotjusare", men portugisen säger att han faktiskt är en romantisk kille.


Real Madrid stjärnan Cristiano Ronaldo har klagat på att ingen tror på honom när han säger att han är en romantiker när det gäller kvinnor.
 
Den portugisiska målgöraren, som för närvarande dejtar den ryska modellen, Irina Shayk, har utvecklat ett rykte som något av en kvinnotjusare under de senaste åren, men han insisterade på att ingenting kunde vara längre än sanningen.
 
I själva verket, när han blev tillfrågad under en intervju med en thailändsk tv-station om vad han är ute efter hos en kvinna, svarade han: "Jag tittar alltid på hennes hjärta. Jag tycker att det är den värdefullaste attributet".
 
"Jag försöker att vara romantisk, men ingen tror mig!".
 
27-åringen insisterade även på att hans son, som föddes år 2010 av en okänd mamma, är det viktigaste i hans liv.
 
"Han har samma hår som mig, starkt och lockigt" fortsatte Ronaldo. "Jag sover och vaknar med honom: min son är alltid med mig".

Kommentarer

Anonym

2012-07-21 - 18:49:32
messi messi messi messi messi messi messi messi messi messi messi messi messi

Anonym

2012-07-21 - 18:52:11
Messi i din mamma!

Anonym

2012-07-22 - 11:18:48
:-P GÅ OCH TA DIG!

Mm

2012-07-22 - 11:58:28
Messi kan ... Med sina män ! Har ni ingen egen blogg?

HALAMADRID!

2012-07-22 - 15:11:16
Haters gonna hate.......

Skriv en kommentar