David Silva skickar ett meddelande till Real Madrid: "Jag vill vinna fler titlar med City"

 
David Silva säger att han planerar att stanna i England nästa säsong eftersom han hoppas vinna ännu fler titlar med sin nuvarande klubb.
 
David Silva har insisterat på att han endast tänker på att vinna titlar med Manchester City, och inget annat.
 
Den spanska mittfältaren är en måltavla för Real Madrid, vars tränare, Jose Mourinho, är intresserad av att lägga till honom i hans trupp.
 
Men Silva har ingen avsikt att lämna Premier League mästarna, och sa: "Jag vill ha semester nu eftersom det har varit en lång och tuff säsong för mig. Men när jag väl går tillbaka till City vet jag att jag kommer att vara helt uppdaterad eftersom jag vill vinna fler titlar med dem".
 
"Klubbens ägare har spenderat jättemycket pengar på att signera bra spelare till klubben".
 
"Vi har redan börjat vinna titlar, inklusive Premier League. Nu hoppas jag att vi kan visa att vi har kvalitén att göra någonting i Champions League".
 

Kommentarer

Mannen!

2012-07-03 - 20:17:53
Nuri Sahin kommer gee allt denna säsong och ta en startplats , khedira visade i EM att han duger på mittfältet :-) En högerback som är bra både offensivt och defensivt bövs, vet ej om det finns någon sådan till salu? Arbeloa är kass på att anfalla men okej att försvara! Endast en högerback behöver dom och flytta upp morata och carjaval! :-d

Anonym

2012-07-04 - 00:06:16
sahin är ine högerback? han e mittfältare? :P

Experten(1)

2012-07-04 - 07:49:45
Han sa inget om att han e hogerback haha
las igen so ser du nog.

Mannen!

2012-07-04 - 10:56:57
mm :-d Hur länge är tranferfönstret öppey ? :-)

tobbyyy

2012-07-04 - 13:10:37
till 1 september

Skriv en kommentar