Esteban Granero: "Som barn önskade jag att spela för detta lag och jag gjorde det"

 
Rapporter hävdar att Esteban Granero har fått ett erbjudande från en engelsk klubb, men spelaren har nyligen sagt att han är lycklig i Real Madrid.


Real Madrid mittfältaren Esteban Granero säger att han lever sin dröm i den spanska huvudstadsklubben.
 
Den 25-årige spelaren sägs vara en måltavla för Liverpool, men i Real Madrids nya campus sa han till barnen att han är lycklig i klubben som han för närvarande spelar för.
 
"Som barn önskade jag att spela för detta lag och jag gjorde det. Om det är er dröm också, se till att göra den till verklighet. Lär er från era tränare och se till att ha kul och känna er stolta över att bära Real Madrid tröjan".

Granero, som är en av Real Madrids produkter, signerades tillbaka från Getafe efter att spanjoren spenderade två säsonger där.
 

Kommentarer

moi

2012-07-10 - 22:49:04
Fiiint sagt, ska försöka verkligen att bära real tröja och spela i santiago bernabeu, Fetta är min dröm:love::love::love::love::love::love::love:

Skriv en kommentar