Jose Callejon: "Jag kommer inte att lämna Real Madrid"

 
Jose Callejon säger att han inte kommer att lämna Real Madrid inom den närmaste framtiden eftersom han vill visa sitt engagemang för klubben och förhoppningsvis öka sin chans att bli inkallad till VM 2014.

 
Real Madrids mittfältare Jose Callejon har sagt att han kommer att stanna i Santiago Bernabeu klubben och pratade även om sin ambition att vara en del av Spaniens trupp i VM 2014.
 
"Jag kommer inte att flytta" sa Callejon till AS. "Jag trivs i Madrid. Jag känner Mourinho väl och han litar på mig. Det finns många anledningar till att jag vill fortsätta här".
 
"Jag vill fortsätta visa mitt engagemang för Real Madrid och hjälpa till att vinna så mycket som möjligt".
 
Den förra Espanyol spelaren fortsatte med att hylla Vicente del Bosque för Spaniens EM 2012 vinst och förklarade varför han skulle vilja vara en del av truppen i framtiden.
 
"Det är en dröm för alla fotbollsspelare att spela för deras land. Det är klart att jag skulle vilja bli inkallad. Allt beror på tränaren".
 
"De [Spanien] spelade en fantastisk turnering och har ännu en gång visat nivån av spansk fotboll. Det har knappast funnits en generation av fotbollsspelare som är lika bra som denna".
 

Kommentarer

Hassan

2012-07-02 - 21:14:06
Granero el pirata fyller år idag GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skriv en kommentar