Real Madrids försäsong - Dag 4 (19 juli 2012)

Real Madrid återvände till dubbla träningspass på torsdagen. Målvakterna tränade separerat med tränaren Silvino Louro, medan de andra spelarna gjorde sina vanliga stretchings rutiner. Den avslutande träningsmatchen innehöll imponerande räddningar av Fernando Pacheco och Antonio Adán.



Det blåa laget vann tack vare ett mål från Esteban Granero.

 





På eftermiddagens träningspass fokuserade man mer på bollkontrollen.



Real Madrid har även konfirmerat sina vänskapsmatcher inför försäsongen.

Kommentarer

GoGoMadrid

2012-07-23 - 17:53:23
Vet du vilka tider dem spelar?:p
Svar: Nej, inte ännu.
Real Madriid CF Admin

Real kingen

2012-07-23 - 22:19:21
Vet du när säsongen börjar?:-d
Svar: Själva La Liga börjar den 18 eller 19 augusti.
Real Madriid CF Admin

özil-kurd

2012-07-23 - 22:31:39
hej bloggägaren. jag börja älska real madrid och så och tänkte fråga några frågor om dom.
1- vad betyder Hala Madrid
2-vad betyder eller vad är Madridista
3- los blancos betyder?
Svar: Hala Madrid kan översättas som "Go Madrid" (engelska), "Kom igen Madrid" (svenska). En Madridista är en Real Madrid supporter.
Los Blancos betyder "De vita" och är som ett slags smeknamn för Real Madrid. De har fått namnet av sina vita tröjor.
Real Madriid CF Admin

Anonym

2012-07-23 - 22:52:47
Om du inte ens vet vad hala Madrid är hur ska du veta vem Ronaldo är.

Nalyd

2012-07-23 - 23:20:23
http://www.tickets.london2012.com/browse?tab=oly&venue=loc_2&form=search&morning=1&afternoon=1&evening=1&show_available_events=1&offset=10

Anonym

2012-07-24 - 00:19:04
Bloggägarn, vad betyder Madridismo? :) SUUPERtacksam om du svarade :)
Svar: Madridismo = Alla Madridistas i ett namn (ungefär). Alltså, ett namn för alla Madridistas tillsammans. Det är lite svårt att förklara det, men jag hoppas att du förstod.
Real Madriid CF Admin

özil-kurd

2012-07-24 - 00:20:17
du som heter anonym. jag har följt alla real madrid matcher på de senaste. och jag har gillat Ronaldo sen han spelade för man utd. i början när jag börja älska Real så var det engentligen bara för Ronaldo för att han har varit min favorit med özil oxå men de bara det, att jag kan inte exakt allt om Real.

Men framföra allt, så börja jag gilla madrid för Ronaldo och sen börja jag älska hela laget och jag kommer alltid hålla på Real oavsett vad som än händer för att kärleken har växt och växt för detta laget. även om alla real madrid spelare lämnar klubben och real får helt andra spelare så kommer jag ändå älska Real för att.. som jag sa att kärleken har växt och växt mer som en blomma växer.

özil-kurd

2012-07-24 - 00:30:50
till bloggägaren. jag tackar dig så hemskt mycket och jag är glad nu för att du svara så fort så möjligt. . framförallt din blogg har jag börjat älska. den har varit så bra och, jag är inne nu nästan 3 eller 4 gånger om dagen och njuter verkligen av att läsa alla rykten om real och nyheter. jag hoppas verkligen att du fortsätter med denna bloggen sen framöver. en blogg som din blogg är inte ofta man hittar på nättet. jag är så glad att du lägger ner din tid på sånt här och svarar på våra frågor. tackar verkligen!! kärlek till bloggägaren <3<3<3

Anonym

2012-07-24 - 01:15:03
TACK bloggägaren för ditt svar! :):) DUe bäst, exakt som özil-kurd säger! TOPPENBLOGGAR hoppas du tjänar pengar på din blogg också hahah ;)

Anonym

2012-07-24 - 01:16:04
Förresten är inte Madridismo Real Madrids spelstil? :O
Svar: Haha, nej, som sagt, det är ett namn för alla Madridistas tillsammans (inklusive tränaren, cheferna, presidenten, sportdirektören, fansen osv.)
Real Madriid CF Admin

Madristan

2012-07-25 - 22:00:20
Alla är ju fan medgångs supportrar som läser den här bloggen! :thumbdown:

Skriv en kommentar