Jose Mourinho: ""Zeman? Jag vet inte vem han är"

 
Jose Mourinho har blivit kritiserad av Zdenek Zeman sedan år 2009, och nu, tre år senare, svarar portugisen på Roma tränarens kommentarer.
 
Real Madrids tränare Jose Mourinho har svarat på Zdenek Zeman senaste kommentarer, genom att säga att han inte vet vem Roma tränare är.

Den 65-årige taktikern, som tog över Stadio Olimpico klubben, surrade ut på Mourinho år 2009, och beskrev portugisen som en "medelmåttig tränare".
 
Och i en intervju med France Football tidigare i veckan, kritiserade Zeman försvaret i Mourinhos Inter lag, som vann Champions League år 2010, och sa att de fokuserade endast på att inte låta deras motståndare spela.
 
Mourinho har nu reagerat på Zemans kritik, och svarade genom hans talesman, Eladio Parames, Twitter konto.
 
"Är jag en medelmåttig tränare? Ok! Jag repsekterar allas åsikter" skrev Mourinho. "Zeman? Jag vet inte vem han är. Vart spelar han? Är han en tränare? Förlåt, jag visste inte det".
 
"Nu när jag har semester kommer jag att söka upp honom på Google och se vem han är och vad han har vunnit".

Kommentarer

Anonym

2012-06-22 - 15:12:15
HAAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAA FAN VILKEN KUNG HAN ÄRRR:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

abbe

2012-06-22 - 15:20:41
hahahahhahahhahaah king mourinho

Anonym

2012-06-22 - 23:18:48
HAHAHAHAH BÄSTA KILLEN MOU

Anonym

2012-06-23 - 00:47:39
Den sista grejen var skön men lite taskigt, jag skulle aldrig hålla på sådär men denna Zeman började och avdzcssgvbdfhxzg<fdgsdgvc

Skriv en kommentar