Lionel Messi: "Jag har inget att säga när det gäller Cristiano Ronaldos kommentarer"

 
Förra veckan ifrågasatte Cristiano Ronaldo Lionel Messis uppnående med Argentina, men Lionel Messi vägrade att svara på portugisens kommentarer.
 
Barcelona stjärnan Lionel Messi har bestämt sig för att ignorera kommentarerna av Real Madrids målgörare Cristiano Ronaldo.

Efter att ha blivit utbuad av de danska supportrarna som sjöng Messis namn under Portugals match mot Morten Olsens lag, svarade portugisen genom att kritisera Messi, vars landslag, Argentina, misslyckades vinna Copa America år 2011.
 
"Jag har inget att säga när det gäller Cristiano Ronaldos kommentarer" sa Messi till reportrar, skriver Goal.
 
När han sedan blev tillfrågad om han skulle kunna tänka sig att flytta till Real Madrid, svarade han: "Jag tänker inte på att flytta till Madrid. Barcelona är mitt hem och jag skulle vara glad över att spela här tills jag pensionerar mig. Jag hoppas att det är vad som kommer att hända".

Kommentarer

Anonym

2012-06-23 - 00:45:28
Som real madrid supporter har jag svårt att säga att messi är bättre och så men han är ödmjuk verkar lugn trevlig och snäll även om det verkar som han aldrig tar bilder med fans o.s.v.

Ronaldo är en självisk egoistisk jaa a vad ska man säga... måste vara jobbigt för honom att ta emot hat och han svara med att säga att de är avundsjuka, jag är snygg,bätrre än messi o.s.v

Knulla ronaldo och messi

Anonym

2012-06-23 - 12:10:13
Ja för att det är messi som börjar och ronaldo komenterar och så blir han dissad så det är därför han inte vett vad han ska säga. ronaldo är bättre än han.

och även om jag inte vett vad det här handlar om så är det sant

c.ronado

2012-06-23 - 12:55:46
jag är bättre än messi han kan inte säga något om jag blir förbannad ¨på modric o luka är ett av våra gröna sopppiga :love::blush::mad::thumbup::thumbup::thumbdown:;-P:-):-(:-P:-P:-d:-O;-):-s;-(:-|:question::rolleyes::love::blush::mad::cool::tired::bigeyes::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbdown::thumbdown:

xabi

2012-06-23 - 12:59:39
:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-O:-O:-O:-O;-);-):-s:-s:-|:blush::blush::blush:

xabi

2012-06-23 - 12:59:41
:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(:-O:-O:-O:-O;-);-):-s:-s:-|:blush::blush::blush:

dasdgf

2012-06-23 - 13:01:08
dsa:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P;-P:-):-):-):-):-):-):-):-):-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O:-O;-);-);-);-);-);-);-)

Anonym

2012-06-23 - 13:01:20
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Skriv en kommentar