Pablo Osvaldo: "Zinedine Zidane sa till mig att han skulle vilja se mig spela för Madrid"


Den argentinska spelaren, Pablo Osvaldo, har avslöjat att Zinedine Zidane sa till 26-åringen att han skulle passa i Real Madrid.
Pablo Osvaldo

Roma
s anfallare Pablo Osvaldo har sagt att Real Madrids sportdirektör, Zinedine Zidane, är en entusiastisk beundrare av hans kvalitéer.

Italienska källor hävdar att La Liga mästarna är villiga att offra Fernando Gago plus 10 miljoner euro i deras bud för att signera målgöraren, som signerade för Roma endast förra sommaren.

Den förra Espanyol spelaren hävdar att Madrid inte har visat något intresse i att signera honom ännu, men han avslöjade att Zidane tror att han kommer att vara en kvalité spelare för Los Blancos.

"Jag har läst ryktena om Real Madrid och deras intresse för mig" sa Osvaldo till ESPN. "Men jag har inte hört något eller fått något erbjudande".

"Vid en nyligen välgörenhetsgala sa Zinedine Zidane till mig att han skulle vilja se mig spela för Madrid".

Kommentarer

Sazze

2012-06-02 - 18:44:48
O sen sade Zinedine Zidane: "Ähhh, jag skojade bara.."

Jasser

2012-06-03 - 15:42:12
Vafan ska osvaldo göra i madrid vi har ju redan Higuain ronaldo och benzema?

Elias

2012-06-15 - 12:46:39
Han sa samma sak till mig

Skriv en kommentar