Jose Mourinho: "Jag hoppas vi inte pratar om domaren i slutet av kvällens match"


Medan Kaká håller på AC Milan i kvällens Champions League kvartsfinal mellan italienarna och Barcelona, hoppas Jose Mourinho att det inte kommer att snackas om domarna efter matchen.
Jose Mourinho

Real Madrid
s tränare Jose Mourinho ser fram emot onsdagens Champions League kvartsfinal mellan AC Milan och Barcelona på San Siro, och hoppas att det inte kommer att finnas några kontroverser om domaren efter spelet.

Under den senaste tiden har mycket sagts om domarna i Barcelonas matcher, och den katalanska klubben klagade på uppsägningarna för Thiago Alcantara mot Mallorca och Gerard Pique mot Sporting Gijon.

Även Mourinho har pratat om domarna och han vill att det enda som man kommer att snacka om efter kvällens CL match är endast fotbollen.

"Jag hoppas att det blir en fin match och att vi inte pratar om domaren i slutet av den" sa Mourinho till reportrar, rapporterar Goal.

Under tiden pratade även Real Madrids playmaker Kaká om dagens match, och sa att han är säker på att hans förra lag AC Milan kommer att göra sitt bästa för att få ett bra resultat mot katalanerna.

"Jag kommer att se matchen och som alltid stötta Milan. Inga av mina förra lagkamrater har ringt mig än, men jag vet att Milan vet hur de ska ta itu med Barcelona".

"Jag hoppas att Rossoneri kommer att spela bra samt få ett gott resultat".

Kommentarer

P - Hala Madrid

2012-03-28 - 16:45:27
Håller också på Milan mot Barca.

realfans

2012-03-28 - 17:57:04
vem håller inte milan . hoppas milan vinner :thumbup:

Anonym

2012-03-28 - 19:19:21
Klart att vi håller på Milan när de kör mot våra största rivaler..

Skriv en kommentar