Kaká: "Jag kommer inte att gå någonstans eftersom jag vill lyckas i Madrid"


Kaká spelade briljant mot Espanyol i helgen, och nu har brassen återigen sagt att han inte vill lämna Real Madrid.
Kaká

Den brasilianska stjärnan Kaká har ännu en gång uttryckt sin önskan att stanna i Real Madrid efter säsongen 2011/2012 eftersom han är fast besluten vid att nå framgång i den spanska huvudstadsklubben.

Den 29-årige playmakern har ett kontrakt med Los Blancos till sommaren 2015, men den förra AC Milan mittfältaren har ständigt kopplats med en flytt från La Liga ledarna sedan hans ankomst till Santiago Bernabeu.

Kaká har dock klargjort att han inte har någon avsikt att lämna Jose Mourinhos lag i slutet av kampanjen, och sa till AS: "Jag vill stanna här, självklart. Jag kommer inte att gå någonstans eftersom jag vill lyckas i Madrid".

"Det är helt enkelt inte sant att tränaren Jose Mourinho inte har något förtroende för mig".

Kommentarer

Fotbollskanalens krönikör - Olof Petterson

2012-03-09 - 07:36:56
BGCBVBVCB

Skriv en kommentar