Zidane kan avgöra vem som blir Real Madrids nästa tränare


Zidane har en stor "sägning" om vem som ska ersätta José Mourinho nästa säsong.
Zinedine Zidane

Zinedine Zidane kan ha en avgörande åsikt om den nästa Real Madrid tränaren.

Zizou har en växande inflytelse i Real Madrid - tack vare José Mourinhos insisterande - och kan även övertyga presidenten Florentino Perez om vem som borde ersätta 'the Special One'.

Mourinho förväntas lämna Madrid i slutet av säsongen och Perez har en lista över potentiella ersättare, som inkluderar Arsenals Arsene Wenger och Tysklands tränare Joachim Löw.

Hur som helst, Ecodiario påstår att Zidane driver Laurent Blancs fall till Perez. Den förra Barcelona försvararen kommer att vara tillgänglig efter EM när han lämnar Frankrike-jobbet.

Kommentarer

Microdot

2012-03-05 - 11:54:59
Av dessa herrar tycker jag Löw ska få chansen.. men helst av allt ser jag att Mourinho stannar.. iaf tills han plockat CL-bucklan!

Magnus

2012-03-05 - 13:01:52
Mourinho stannar!!

KAká

2012-03-05 - 14:41:32
Jag hoppas att mourinho stannar. Men jag tror att han lämnar. Jag vill helst att Löw tar över, om det inte går så skulle det vara spännande och titta på hur Zidane sköter tränar rollen.

Skriv en kommentar