Angel di Maria: "Jag hoppas att vi vinner Champions Lague titeln i framtiden"


Den argentinska yttern Angel di Maria säger att Real Madrid kommer att göra sitt bästa för att vinna Champions League guldet nästa säsong.
Angel di Maria

Angel di Maria
har lovat Real Madrid fansen att detta års La Liga titel kommer att följas med ytterligare titlar de kommande åren.

Los Blancos besegrade Athletic Bilbao med 3-0 i onsdags, vilket innebär att Barcelona inte har någon chans att krönas som spanska mästare, och den förra Benfica stjärnan har nu satt sitt sikte på att hjälpa Jose Mourinhos män vinna Champions League trofén.

Santiago Bernabeu laget eliminerades av Bayern München i semifinalen av tävlingen denna säsong, men di Maria är fast besluten vid att göra bättre ifrån sig i framtiden.

"Jag är jättelycklig med min första spanska ligatitel, men det finns så mycket mer att komma med. Jag hoppas att vi vinner fler titlar varje år och jag hoppas att en utav dem kommer att vara Champions League" sa di Maria till reportrar, hävdar Goal.

"Jag vill att fansen njuter så mycket som möjligt av det vi gör. Jag är säker på att vi kommer att göra dem ännu lyckligare i framtiden".

Skriv en kommentar