Branislav Ivanovic: "Jag vet vad som har skrivits om min framtid och att Madrid följer mig"


Branislav Ivanovic medger at han är medveten om Real Madrids intresse för honom, men han säger att inte har tid med att tänka på en möjlig flytt just nu.
Branislav Ivanovic

Chelsea
s försvarare Branislav Ivanovic har bekräftat att han finns med i Real Madrids önskelista inför den nya säsongen.

Spanska källor hävdar att den sebiska spelaren ligger högt upp i Jose Mourinhos lista eftersom den portugisiska tränaren är ute efter en spelare som kan hjälpa hans lag att vinna sin tionde Champions League titel.

"Jag vet vad som har skrivits om min framtid och att Madrid följer mig, men nu passar det inte att prata om detta" sa Ivanovic till Marca.

"Jag fokuserar på mitt landslag just nu och jag är jätteglad i Chelsea. Jag vann Champions League bara en vecka sedan och att tänka på att byta klubb är komplicerat. Jag är jätteglad i London".

Skriv en kommentar