Jose Mourinho har förlängt sitt kontrakt med Real Madrid - "Jag känner mig lycklig"


Mourinho har äntligen fått ett slut på alla spekulationer som påstår att han kan lämna Real Madrid i sommar - tränaren har signerat ett nytt kontrakt med Los Blancos.
Jose Mourinho

Real Madrid
har meddelat på sin officiella hemsida att de har framgångsrikt ingått avtalsförhandlingar med Jose Mourinho om ett kontrakt som innebär att han kommer att stanna i den spanska huvudstadsklubben till år 2016.

Portugisens tidigare kontrakt med Santiago Bernabeu klubben skulle löpas ut sommaren 2014, men nu har Mourinho fått ett slut på alla spekulationer om hans framtid genom att signera en kontraktsförlängning.

"Jag känner mig lycklig" sa Mourinho i en intervju med RealMadrid TV. "Om jag inte var det skulle jag inte ha signerat detta kontrakt".

"Jag skulle vilja tänka att det inte är bara jag som är glad utan även Real Madrid - presidenten, Jose Angel Sanchez och direktörerna som har trott på mig och som anser att jag är den ideala tränaren för detta projekt vi har till 2016".

"Jag har pratat med spelarna under de senaste månaderna, analyserat situationen och min starka känsla är att truppen är i allmänt även glada med mitt beslut".

"Jag tror att detta är den perfekta utmaningen för mig de fyra kommande åren eftersom det är svårt och det kommer att få ut det bästa utav dig".

Mourinho är den första tränaren i historian som har vunnit ligatiteln i Portugal, England, Italien och Spanien.

Kommentarer

Srs

2012-05-23 - 16:54:59
Yes!

:P

2012-05-23 - 18:09:40
HAHA VAD ÄR SPECIAL MED DEN TRÄNNAREN.



REAL BLEV BÄTTRE FÖR DE VAR BRA SPELARE ÖZIL, RAMOS, DI MARIA,BENZEMA ,PIPITA,RONALDO, CASILLAS,VARANE, JESE . ALLT DE ÄR BÄST



OCH DÄR EFTER VAR JU REAL HUNGRIGA EFTER TITEL .



INTE BARA ATT HAN KOM SEN FÖRBÄTTRE ALLT.



Du över?!

2012-05-23 - 21:44:17
Det var ju Mourinho som tog hit Özil, Di maria och Varane och det är HAN som har tagit Huvudstaden till tronen igen! så nästa gång du skriver någonting sånt ANVÄND din hjärna! HALÁ MADRID!

zizouuu

2012-05-24 - 02:50:24
de e inte han som tog hit varane de e zidane som gjorde de

MÖ10 - BÄSTA FAN

2012-05-24 - 12:07:57
mourinho är världens bästa tränare. han har liksom vunit i spanien,england,portugal bara det är otroligt:thumbup::thumbup:

MÖ10 - BÄSTA FAN

2012-05-24 - 12:09:34
och italien:thumbup:

Anonym

2012-05-24 - 16:57:22
och vad spelar dä för roll

döt

2012-05-24 - 17:35:38
hahha det är inte han som gjord allt det är spelaren och osså jag menar det är inte han som gjord mål om det var bara han skulle inte han ens nå näst sist la ligan de sämsta :-P

döt

2012-05-24 - 17:37:27
hahha det är inte han som gjord allt det är spelaren och osså jag menar det är inte han som gjord mål om det var bara han skulle inte han ens nå näst sist la ligan de sämsta :-P

döt

2012-05-24 - 20:17:11
och han sister och kollar när de spelar 90 elr vad det kan vara iaf nåt med det.



han kollar och sen vad gör han :-P;-)

Skriv en kommentar