Real Madrid spelarna gratulerar Chelsea för deras första Champions League titel


Igår vann Chelsea sin första Champions League titeln någonsin, och tre utav Real Madrids spelare hyllade Stamford Bridge klubben.
Chelsea CL mästare

Real Madrid
s försvarare Sergio Ramos hyllade engelsmännen Chelsea för sin fantastiska Champions League titel igår kväll.

Den 25-årige högerbacken var glad för sina spanska lagkamrater Juan Mata och Fernando Torres, som båda två vann sin första CL titel under sina fotbollskarriärer.

"Grattis till två goda vänner @juanmata10 och F.Torres. Grattis vinnare..! Dessutom, håll huvudet högt Robben" skrev Ramos på sin Twitter.

Även Xabi Alonso hyllade Premier League klubben, och skrev: "Fotbollsdrama II. Grattis Chelsea. Jag är ledsen för Bayern".

Inte nog med det, utan även Real Madrids lagkapten och målvakt Iker Casillas gratulerade Chelsea, och skrev på Facebook: "Grattis till Chelsea!!!! Europeiska mästare för första gången i deras historia!!!! Det glädjer mig mycket för mina kompanjoner Mata och Torres!!!! Grattis!!!!".

Kommentarer

Anonym

2012-05-20 - 14:43:23
jaaaaa stort grattis vad bra de va igår och deras målvakt shit vad bra han va räddat fem straffar ..



DROGBA MATCHEN ´VIKTIGASTE SPELARE!



ÄVEN MÅLVAKTEN:: MEN STORT GRATTIS OCH BM DÄR FICK NI VI VINNER OM DET BLIR STRAFFAR VART TOG DET HOPPET?



ROBBEN;-P;-P

P - Hala Madrid

2012-05-20 - 18:19:58
Chelsea förtjänade det här, faktiskt. Cech räddade Chelsea flera gånger om , och Drogba satte dit den avgörande straffen! Och sen Ramos svar till Neuner, klockrent.



”Inte visste jag att Neuer gillade att förlora finaler. Bättre tur nästa år. Va alltid en ödmjuk mästare”

niklas

2012-05-20 - 21:18:57
men man kan ju inte säga att casillas skrev det. Det kanske inte är han riktiga utan en annan person som har gjort sidan !!!!!:tired::tired:

Shaban Alizadeh

2012-05-21 - 13:45:52
JAG HATAR REAL MADRID KAN INTE BARA ALLA I DERAS LAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

Anonym

2012-05-21 - 17:53:14
en svart sjuk barca fans vad fan gör du här om du inte är deras fanns osså real menar jag?



bara sur för real vann la ligan :P

Shaban Alizadeh

2012-05-23 - 09:45:10
Ja, det är väl klart jag är ett barca fan för dem är ju bäst. Det är ett fritt land vi bor i så jag får gå in på vilken jävla sida jag vill du behöver inte lägga dig i!



Så snälla nästa gång någon skriver något bry dig inte. Okej?

Skriv en kommentar