Ballesteros: "Jag har aldrig misshandlat någon i mitt liv, speciellt inte Pepe"

 
Den 37-årige försvararen bekräftade att det inte fanns något bråk mellan honom och Pepe, och medgav också att han blev besviken på Sergio Ramos kommentarer.
 
Levantes försvarare Sergio Ballesteros har förnekat rykten som påstår att han hade hamnat i ett gräl med Real Madrids mittback Pepe.
 
Median har rapporterat att försvararen grep tag om portugisens hals och slog honom i ansiktet innanför klubbens omklädningsrum, men Ballesteros har förnekat dessa påståenden.
 
"Jag har aldrig misshandlat någon i mitt liv, speciellt inte Pepe" sa Ballesteros till reportrar, skriver Goal.
 
"Efter 20 år i denna sport kan ni tro på allt jag säger. Jag gick in för att se hur Cristiano Ronaldo mådde, och bara det. Jag skulle aldrig våga misshandla någon".
 
Granotes spelaren var också besviken på kommentarerna från Sergio Ramos, som sade att Ballesteros borde byta yrke.
 
"Det sårade mig mest. Innan matchen gratulerade jag honom och Casillas för vad de hade uppnått med landslaget och det han sa överraskade mig".
 
"Dessa saker händer eftersom det handlar om Madrid, det är inget sammanträffande".

Skriv en kommentar