Jose Mourinho: "Jag föredrar San Siro framför Santiago Bernabeu"

 
Taktikern avslöjade att han tycker att fansen i Italien var mer högljudda i Inter än supportrarna är i Santiago Bernabeu.
 
Real Madrids tränare Jose Mourinho har medgett att han föredrar San Siro framför Santiago Bernabeu på grund av supporten som han fick under sin tid med Inter.
 
Portugisen har tränat några av världens största klubbar, men han avslöjade att fansen i Milan var som inga andra han har stött på.
 
"Många kommer att kritisera mig, men om jag måste välja mellan Bernabeu och San Siro, skulle jag alltid välja den andra, där support är speciellt" sa Mourinho till Economico.
 
Den förra Porto och Chelsea tränaren firar sin 100:e Champions League match när Los Blancos möter Manchester City på onsdagkvällen, och han avslöjade att han har haft ganska tur i det faktum att han nådde milstolpen så snabbt.
 
"Lyckligtvis har jag aldrig blivit eliminerad från gruppspelen och därför har antal matcher per säsong aldrig varit mindre än sex".

Kommentarer

Anonym

2012-11-21 - 16:33:01
Jag med

Anonym

2012-11-21 - 18:33:00
HÅller med heelt

Skriv en kommentar