Jose Mourinho: "Jag vet inte vad jag kommer att göra efter Real Madrid"

 
Jose Mourinho säger att han ännu inte vet vart han kommer att ta vägen efter att hans uppdrag med Real Madrid har slutförts.
 
Real Madrids tränare Jose Mourinho har medgett att han inte har några planer för när han så småningom lämnar den spanska huvudstadsklubben.
 
Efter att ha hjälpt Los Blancos ta hem ligatiteln förra säsongen, blev den portugisiska tränaren den första i historien som vinner ligan i Italien, England och Spanien.
 
"Från en tidig ålder visste jag att jag var tvungen att gå till andra länder för att utveckla min karriär. Jag visste att jag behövde resa och möta nya utmaningar för att kunna växa" sa Mourinho till Ronda Ibera Magazine.

"
När jag började resa syftade jag på England, Italien och Spanien. När jag hamnade här i Real Madrid visste jag inte vilken väg min karriär skulle ta".
 
"Jag är i en ständig kamp med mig själv. Jag försöker alltid att vara den bästa. Jag tänker dock på andra och detta tjänar mig bra".
 
"Det är jättesvårt att träna idag. Idag kan inte en tränare vara samma person som han var för 10, 20 eller 30 år sedan".

Kommentarer

husam

2012-11-02 - 14:17:30
Snälla alla madridistas här som har facebook, gilla den här sidan, kmr vara om trupperna till matcherna, resultat osv osv. http://www.facebook.com/pages/Real-Madrid-Sverige/133890226759772

Skriv en kommentar