Kaká: "Radamel Falcao är en utmärkt talang"

Real Madrid stjärnan pratade om sin vänskap med Atletico Madrid målgöraren, samtidigt som han betonade att han inte tar sin plats i landslaget för givet.
 
Real Madrids brasilianska mittfältare Kaká har tagit sin tid att hylla Atletico Madrids anfallare Radamel Falcao.
 
De två spelarnas klubbar må vara rivaler, men det har inte stoppat de från att bli goda vänner, och 30-åringen pratade om sin uppskattning från den colombianska spelarens fotbollsförmåga.
 
"Radamel Falcao är en utmärkt talang. Han är också en fantastisk vän till mig och jag träffat honom ofta i Madrid, våra familjer är vänner och jag hoppas att vi återstår det under en lång tid" sa Kaká till Lance!

Kaká och Falcao kommer att möta varandra på torsdagskvällen när Brasilien möter Colombia, och inför matchen sa playmakern: "Colombia har några otroliga spelare och vi måste göra vårt bästa för att vinna matchen".
 
"Jag är glad över att ha spelat de två senaste matcherna, men min plats är långt ifrån säker. Det var två viktiga matcher och jag spelade bra, men jag har fortfarande mycket att ge till truppen".

Skriv en kommentar