VINNAREN AV "STADIUM TÄVLINGEN"

Efter att jag tillsammans med en annan person läste igenom alla bidrag från bloggens duktiga läsare, kom vi fram till en vinnare i tävlingen som ordnades i samarbete med Ladbrokes. Totalt medverkade 87 Madridistas, 20 deltagare valdes ut som möjliga vinnare och slutligen vann en av de 20 nominerade.

De nominerade var:
Från kommentarerna: Alex Cherif, Tom Hedlund, [email protected], Darin, "Ett oförglömligt minne", Bestegenc, Artur Delija, Lukas, Ali s.b, KAká, Ammar, BeP, André Ronaldo och Sanollo.

Från mejlen: Adel Tamimi, Emelie Airaksinen, Adam Ben Sassi, Haytam 10, Andreas Ekholt och Husam Abdulhadi.

Vinnaren är...
"Ali s.b" (från kommentarerna) - GRATTIS!
Ett mejl kommer att skickas till den angivna e-postadressen, se därför till att kolla din mejl så fort som möjligt för att svara på nödvändiga frågor. Om du inte svarar inom 24 timmar, kommer en ny vinnare att krönas.
 
Ni som inte vann: Återigen blev jag riktigt imponerad av alla era fantastiska bidrag, som ännu en gång gjorde det riktigt svårt att utse en vinnare. Tyvärr kunde endast en vinnare utses, men ge aldrig upp eftersom en ny tävling kan dyka upp på bloggen när som helst - precis som det gjorde med denna tävling.

Kommentarer

Anonym

2012-11-08 - 21:10:04
grattis men kommer aldrig mer va med på tävlingar det ska inte mina vänner heller vi vinner aldrig de här är fan lite knäppt av er ni har nog inte läst våra kommentarer helt sjukt:thumbdown::tired::mad::tired:;-(;-(:-(
Svar: Som sagt, det var jättesvårt att välja en vinnare, och återigen, ge aldrig upp.
Real Madriid CF Admin

Anonym

2012-11-08 - 21:10:12
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan min va mycket bättre!!!!!!!!!!!

saio

2012-11-08 - 21:16:41
ni ska vara glada för en madridista vannnnn och gratuler för honom !!! Stor Gratis ALi :) :-):-):-):-)

Anonym

2012-11-08 - 21:24:29
nej när det är orättvishet så ska man inte vara glad

Anonym

2012-11-08 - 22:01:01
Grattis Ali!

Ali

2012-11-09 - 00:48:50
Jag vill inte ha den

Andre' .:RMA.:

2012-11-09 - 08:10:01
min var den bästa , du måste fundera ????

Ali s.b.

2012-11-09 - 15:08:41
ÄR DET HÄR SERIÖST?????? SHIT JAG VANN!! :love: :thumbup: trodde aldrig ja skulle vinnna!! haha! :love:

Haytam 10

2012-11-09 - 15:44:50
Grattis bror! Som Real Madriid CF Admin sa:
''Ge aldrig upp'' Jag vann inte heller fast jag skrev en tuung berättelse men fortsätt så! Hoppas det kommer mer tävlingar!

Halá Madrid

Skriv en kommentar