Cristiano når 50 miljoner följare på Facebook: "Jag vill tacka alla som har stöttat mig"

 
Cristiano Ronaldo har fått 50 miljoner gillningar på Facebook, och är den första idrottsman som når denna prestation.
 
Real Madrids superstjärna Cristiano Ronaldo har fått 50 miljoner följare på det sociala nätverket, Facebook.
 
Den portugisiska målgöraren är den första idrottsmannen som når denna milstolpe på internet, och i ett meddelande firade han detta samt tackade sina fans för detta uppnående.
 
"Att nå 50 miljoner gillningar är otroligt.. Jag vill tacka dig, dig, dig och alla som har stöttat mig genom alla dessa år. Jag vill verkligen att vi ska dela på alla goda ögonblick tillsammans - och det bästa har ännu inte kommit. Tack allihopa!" skrev Ronaldo.

Kommentarer

C.RONALDO<33

2012-10-16 - 17:01:55
Ronaldo du ska inta tacka oss vi ska tacka dig :love::love::love::thumbup:<3 dina mål din framtid:love:

Skriv en kommentar