David de Gea: "Jag är lycklig i United och tänker inte på att återvända till Spanien"

 
Rapporter påstod tidigare denna månad att David de Gea hade hemlängtan och därför kopplades han med Real Madrid, men nu har spanjoren uttryckt sin önskan att stanna i Old Trafford.
 
Manchester Uniteds målvakt David de Gea har setts som en möjlig ersättare för Real Madrids och Spaniens nuvarande förstahandsmålvakt, Iker Casillas, men spanjoren har klargjort att han vill stanna i England och göra sitt bästa för att bli Sir Alex Fergusons förstahandsmålvakt.
 
"Jag är lycklig i United och jag tänker inte på att återvända till Spanien" sa Dea Gea till den engelska tidningen The Sun.
 
"Jag har accepterat utmaningen att lära och utveckla mig som en professionell spelare, och det faktum att jag måste slåss för min plats ger mig en större motivation att spela bra".
 
De Gea möter konkurrens från Anders Lindegaard, och båda två tävlar med varandra för en plats i Sir Alex Fergusons startelva.

Kommentarer

Lip Balm UF

2012-10-28 - 15:50:31
Hej alla Madridistas

Vi är ett nyetablerat företag från Skåne och behöver ert stöd på vår facebook sida.

Så gilla Lip Balm UF

Skriv en kommentar