Iker Casillas använder sitt Facebook konto för att gå till attack mot median

 
Efter att ha blivit anklagad för flera problem som påstods ha uppstått i Real Madrids omklädningsrum, har Iker Casillas valt att använda sig av Facebook för att klargöra vissa saker.
 
Spaniens och Real Madrids lagkapten Iker Casillas har vänt sig till sina tvivlare i ett långt Facebook inlägg, efter att ha fått kritik under de senaste veckorna.
 
Den 31-årige målvakten ryktades ha hamnat i konflikt med Cristiano Ronaldo på grund av att skotträddaren inte firade portugisens matchvinnande mål mot Manchester City i Champions League förra månaden.
 
Casillas relation med Jose Mourinho rapporterades även vara dålig, medan han var även tvungen att parera anklagelserna om att han är en "tjallare".
 
"Under de senaste månaderna, har jag kopplats med ett antal problem omedvetet. Om jag inte firar ett mål så beror det på att jag är ledsen, de som känner mig vet att jag känner mig nere om jag släpper in ett mål när jag vet att jag kan göra bättre ifrån mig" skrev Casillas.
 
"En annan dag sades det att jag inte stöttar min lagkamrat Cristiano (jag är ett fan av hans spel i allt väsentligt). En annan dag var jag en tjallare och läckte saker. (Vid denna punkt av min karriär, efter 13 år med världens största klubb, är detta inte på sin plats. Jag tror att jag känner alla idrottsliga medier, men att säga att jag är en tjallare är påhittat för deras intresse)".
 
"Sedan ett nytt problem, att Mou och jag inte står ut med varandra. (Om det är någon som jag respekterar mest, så är det min tränare som har fått laget att återvända till vägen som leder till framgång)".
 
"I alla fall, jag hoppas att det blir bättre när det gäller de sportsliga villkoren, jag försäkrar er att det är det jag älskar mest. Kom ihåg, ni är uppskattade".

Kommentarer

Anonym

2012-10-14 - 22:18:56
Marcelo har typ brutit foten!!

Madrid_9

2012-10-15 - 03:09:45
Fuck media!!

Skriv en kommentar