Iker Casillas: "Enligt en viss artikel är jag en tjallare. Ja, självklart är jag en tjallare!"

 
På Facebook skrattade Casillas bort rykten som hävdade att han läcker information till pressen.
 
Real Madrids målvakt Iker Casillas har förnekat rykten om att han läckte information till pressen från omklädningsrummet.
 
Den spanska tidningen El Confidencial påstod att den 31-årige skotträddaren var den som informerade Marca om Sergio Ramos beslut att bära Mesut Özils tröja under sin egna i den andra halvleken av deras 5-1 vinst mot Deportivo La Coruña för att stötta tysken.
 
Casillas har dock gjort det klart att han inte skulle göra något sådant, och skrev sarkastiskt på sin officella Facebook sida: "Enligt en viss artikel är jag en tjallare. Ja, självklart är jag en tjallare!".
 
"Och förresten, jag är också den som ligger bakom Faisan fallet. Och inte bara det, jag var också tjallaren i Watergate fallet...".
 
"Sakerna ni måste läsa... skrattretande".

Kommentarer

cr7

2012-10-04 - 15:30:57
kungen

Anonym

2012-10-04 - 16:17:01
Haha tjallare hahha fy fan vilken kung hehe

Anonym

2012-10-05 - 00:23:05
Hej Realmadrid fans kolla in blogg.Barceloneta.com
som ni ser är den nere jag hacka den (y)
Jag kommer försöka hacka fler Barcelona sidor
följ mig på Facebook och ställ frågor så ska jag hjälpa er med att också kunna hacka.

NEXT ANONYMOUS = REALMADRIDIOUS??

HALAMADRID

Skriv en kommentar