Jose Callejon: "Jag kommer att försvara Real Madrid loggan till döden"

 
Den 25-årige anfallaren njuter av sitt liv i Santiago Bernabeu och betonade att atmosfären i omklädningsrummet är helt positiv.
 
Jose Callejon har insisterat på att han alltid kommer att ge allt för Real Madrid eftersom Los Blancos har varit hans favoritlag sedan han var ett barn.
 
Den 25-årige anfallaren är en produkt av Madrids ungdomsakademi, men levde i Barcelona i tre år under hans tid i Espanyol. Callejon har dock aldrig slutat stötta sin barndomsklubb.
 
"Jag säger alltid samma sak: Jag är ett Madrid fan och jag kommer att försvara denna logga till döden eftersom det är klubben som jag älskar mest" sa Callejon till Bwin.
 
"Jag har alltid varit ett Madrid fan. Ända sedan jag var liten har jag följt Madrid. Jag växte upp i ungdomslaget och jag har haft turen att kunna återvända till mitt allra första lag".
 
"Dessa färger betyder mycket för mig och jag kommer alltid att göra mitt bästa för att försvara denna logga".
 
Till sist förnekade han rykten som påstod att hans relation mellan ett antal Madrid spelare hade försämrats, och sa: "Omklädningsrummet är förenat och vi alla har förtroende för varenda spelare i laget. Det är viktigt att vi alla litar på oss själva och på varandra".

Kommentarer

Anonym

2012-10-31 - 12:23:08
Kung !!! Såna spelare är viktiga att gr chans fe är verkligen Sanna Madrid spelare och spelar med hjärta . Ha ett riktig bra resa med din dröm lag !!! Önskar du blir en startelva alltid .

Skriv en kommentar