Jose Mourinho: "Jag hatar mitt sociala liv"

I en intervju med CNN har Jose Mourinho berättat att han inte kan se sig själv som en vanlig pappa eftersom han inte kan ha något normalt socialt liv.
 
Real Madrids tränare Jose Mourinho har klargjort att han inte har någon avsikt att lämna La Liga mästarna någon gång snart eftersom han vill stanna hos marängerna tills hans kontrakt löper ut sommaren 2016.
 
Den portugisiska tränaren avslöjade nyligen att han har satt sitt sikte på en återgång till Premier League efter sin tid i Madrid, och sedan dess har han kopplats med ett antal klubbar. Mourinho har dock betonat att han vill stanna i Santiago Bernabeu just nu.
 
"Jag tänker inte på andra klubbar, speciellt inte när jag har ett fyraårskontrakt med Real" sa Mourinho till CNN. "Jag tänker inte på andra klubbar".
 
Sedan sade han att folk regelbundet förolämpar honom och hans barn när han försöker att leva ett normalt liv.
 
"Jag hatar mitt sociala liv. Jag hatar att inte kunna vara en normal fader som går med sin son till hans fotbollsmatch och är där med de 20 andra fäderna som tittar på matchen".
 
"Folk måste komma för att ta foton; folk måste komma för autografer; folk måste kommer för att förolämpa mig; folk måste gå bakom mitt barns mål för att förolämpa en 12-årig kille".
 
"Folk tror att de känner mig, men det gör de inte. De känner tränaren, speciellt tränaren under 90 minuter. Och under dessa 90 minuter är jag inte där för att ha kul".
 
"Jag är där för att göra mitt jobb, jag är där för att vinna. Jag är där med mitt lag för att försöka vinna. Jag är där och jag ser matchen som den sista i min karriär".

Skriv en kommentar