Jose Mourinho: "Jag hoppas att Sir Alex fortfarande tränar Manchester United när jag återvänder till den engelska fotbollen"

 
 
Jose Mourinho har tidigare sagt att han vill återvända till England, och när han väl gör det hoppas han att Sir Alex Ferguson är fortfarande Man Uniteds tränare.
 
Real Madrids tränare Jose Mourinho hoppas att Sir Alex Ferguson fortfarande tränar Manchester United när han så småningom återvänder till Premier League.
 
Den 49-årige taktikern har insisterat på att det nästa steget i hans karriär kommer att vara en återkomst till den engelska fotbollen, där han vann två Premier League titlar med Chelsea.
 
Men trots spekulationer som kopplar honom med United jobbet när Sir Alex pensionerar sig, vägrade Mourinho att avslöja vart han tror att hans framtid ligger.
 
"Jag kallar Sir Alex bossen eftersom han är tränarnas boss och jag hoppas att han fortfarande tränar Manchester United när jag återvänder till den engelska fotbollen" sa Mourinho till CNN.
 
"Jag tänker inte på framtiden, speciellt inte när jag har ett fyraårskontrakt med Real. Jag signerade det, och när jag signerade det så betydde det att jag ville vara i Real Madrid så länge och att jag inte tänker på en annan klubb".

Skriv en kommentar