Kaká: "Det är en nystart och jag är glad att vara tillbaka"

 
Kaká säger att han står i tacksamhet till Real Madrid och Brasilien för att de ger honom chansen att återfå sin gamla form.
 
Kaká har avslöjat att han känner sig lycklig över att ha fått chansen i både Real Madrid och Brasilien för att återfå sin form.
 
År 2007:s Ballon d'Or vinnare har inte imponerat i den vita tröjan ända sedan han flyttade till Los Blancos år 2009 från AC Milan. Därför har han kopplats med en flytt från Santiago Bernabeu i flera år nu.
 
Playmakern har dock inkallats till sitt landslag för första gången på två år för att delta i de kommande vänskapsmatcherna mot Irak och Japan. Dessutom återvände han till sin klubb i Champions League matchen mot Ajax i onsdags.
 
"Det är en nystart och jag är glad att vara tillbaka" sa Kaká till reportrar, skriver Goal. "Jag mår bra både fysiskt och tekniskt".
 
"Jag har varit sakdefri i nästan ett år nu. Jag tränar bra och får mer chanser i A-laget i Real Madrid".

Kommentarer

Anonym

2012-10-09 - 17:59:52
Kungen är i form snart så vinner du igen

Skriv en kommentar