Kaká: "Jag har börjat återfå tränarens förtroende igen"

 
Efter gårdagens match sa Kaká att han var glad över att det börjar gå bra för honom igen och gillade det faktum att han börjar vinna tillbaka Mourinhos förtroende.
 
Real Madrids mittfältare Kaká känner att han går på rätt spår igen efter en svår period i sin karriär, och att han börjar återfå tränaren Jose Mourinhos förtroende igen.
 
Den brasilianska stjärnan verkade vara på väg ut från den spanska huvudstadsklubben under sommarens transfermarknad, och rykten påstod att AC Milan hade förberett ett bud på honom.
 
Kaká stannade dock så småningom, och 30-åringen imponerade i onsdags när han fick starta i 4-1 vinsten mot Ajax i Champions Leagues gruppspel.
 
"Jag tror att jag går i rätt riktning. I onsdags visade jag att jobbet som jag gjorde lönade sig och jag återfår tränarens förtroende igen" sa Kaká till UEFAs officiella hemsida.
 
"Och det är vad jag har alltid hoppats på. Jag vill vinna hans förtroende, spela mer, och bit för bit tror jag att det kommer att gå som det borde göra".
 
Playmakern såg sedan fram emot helgens La Liga match mot Barcelona, och sa: "Nu kan vi se fram emot att göra vårt bästa i El Clasico eftersom det är en viktig match för oss".

Kommentarer

Ramos12

2012-10-04 - 15:09:41
Kaka sälj han snälla ni i reals ledning sälj han Luca modric och özil är mycket bättre!!!

Skriv en kommentar