Karim Benzema: "Jag hoppas att jag kommer att nå samma framgång som Zidane"

 
Karim Benzema hoppas på en annorlunda karriär än Zidane, men samtidigt håller han tummarna på att bli lika framgångsrik som sin landsman.
 
Real Madrids anfallare Karim Benzema är ute efter att efterlikna sin lysande landsman, Zinedine Zidane.
 
Den franska målgöraren, som flyttade till Los Blancos från Olympique Lyonnais sommaren 2009, är besluten vid att nå liknande framgång som Zidane och frågar honom ofta om råd.
 
"Jag gillade att träffa Zidane jättemycket eftersom det var en dröm (att träffa honom). Jag träffade honom och jag pratade med honom. Jag var jättelycklig" sa Benzema till UEFAs officiella hemsida.
 
"Jag frågar honom alltid om råd, och han ger mig några. Jag hoppas att jag kommer att ha en annorlunda karriär än hans, men nå samma framgång".

Kommentarer

Anonym

2012-10-13 - 18:26:18
fin med drömmar medn sorry benz denna dröm är för mkt och för att lyckas som Zizu måste man presentera jämn. du är så jävla ojämn att de inte är sant så fortsätt dröm gubben! Hala Madrid <3

Anonym

2012-10-14 - 19:17:33
idiot han kan lyckas plus de står att han hoppas kan du läsa jävla idiot

Ramos12

2012-10-14 - 21:10:50
Lugna er benzema koller inte bli lika bra som zidane inte ens i närheten zidane enligt mig världens bästa fotbollsspelare genom tiderna 😄😃😚😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😀

Skriv en kommentar