Mesut Özil: "Jag har inget att bevisa"

Real Madrid playmakern Özil säger att han inte har något att bevisa den spanska pressen som kritiserade hans form sedan början av den nya säsongen.
 
Real Madrids mittfältare Mesut Özil känner att han inte har något att bevisa efter de senaste kritiken från den spanska pressen.
 
Den tyska stjärnan imponerade mot Barcelona i söndags efter ett antal relativt nedslående prestationer denna säsong, men Özil har insisterat på att hans spel mot katalanerna hade inget att göra med de negativa orden från pressen.
 
"Jag behöver ingen kritik för att förbättra mina prestationer. Jag spelar inte fotboll för att försöka att bevisa att någon har fel. Jag har inget att bevisa. Jag spelar fotboll eftersom jag gillar att göra det" sa Özil till Bild.
 
"Kritiken var oförtjänt. Jag har dock blivit van vid det. De spanska journalisternas ordval brukar vara lite hårda".

Kommentarer

cr7

2012-10-09 - 14:52:37
bästa mittfältaren. kungen<3<3<3<3

Anonym

2012-10-09 - 17:58:01
Kung är du özil

CR.7

2012-10-09 - 22:43:35
Kuuuuunnnngggg e du özil,du e en jätte viktig spelare för real Madrid och alla madridistas,många klubbar drömmer om i få dig kungen,!!!HALA MADRID Y HALA ÖZIL

Anonym

2012-10-09 - 22:44:11
*O få dig

CR.7

2012-10-09 - 22:44:53
O få dig

Skriv en kommentar