Paulo Bento: "Jag förväntar mig inget annorlunda från Cristiano Ronaldo"

 
Paulo Bento säger att han inte förväntar sig något nytt från Cristiano Ronaldo mot Nordirland bara för att han kommer att spela sin 100:e match för Portugal.
 
Portugals tränare Paulo Bento tror inte att man bör förvänta sig något spektakulärt från Cristiano Ronaldo i matchen mot Nordirland bara för att yttern kommer att spela sin 100:e landslagsmatch.
 
"Vi alla vet att Cristiano hade en skada på väg, men han är i form för att spela" sa Bento i en presskonferens inför VM kvalifikationen, som startar ikväll i Porto.
 
"Jag förväntar mig inget annorlunda från honom just på grund av det faktum att han kommer att spela sin 100 match. Jag vet att det är en summa som endast några spelare kommer att nå, men jag förutser inget speciellt på grund av den här anledningen".
 
"Det jag förväntar mig utav honom är att integrera i strukturen som vi har och att han visar all sin förmåga och kvalité i matchen".

Skriv en kommentar