Sergio Ramos: "Jag hade på mig Özils tröja eftersom jag ville visa mitt stöd för honom"

 
Twitter förklarade Sergio Ramos varför han bar Mesut Özils tröja i 5-1 vinsten mot Deportivo, och försäkrade att det inte finns några problem mellan honom och Mourinho.
 
Real Madrids försvarare Sergio Ramos har insisterat på att han inte har några problem med tränaren Jose Mourinho och förklarade att han bar Mesut Özils tröja i vinsten mot Deportivo La Coruña för att visa sitt stöd för tysken.
 
Ramos tog på sig Özils tröjnummer 10 under sin egna skjorta med avsikt att visa mittfältarens tröja om han gjorde mål, och hans handling tolkades av vissa som ännu en handling av uppror mot tränaren efter hans påstådda konflikt med portugisen.
 
"Jag skulle vilja klargöra några saker innan fler lögner hittas på. Mesut är en fantastisk vän och jag lovade honom för länge sedan att mitt första mål av säsongen skulle ägnas åt honom" skrev Ramos på Twitter.
 
"Jag hade på mig hans tröja förra matchen eftersom jag hade en känsla av att jag skulle göra mål. Det är allt".
 
"Min relation med Mourinho är bra. Jag respekterar hans beslut fullständigt. Han är den bästa tränaren".

Kommentarer

Anonym

2012-10-02 - 16:07:40
Respekt bre

Los blancos

2012-10-02 - 20:03:36
SERGIO OCH PEPE ÄR BÄSTA BACKARNA I VÄRLDEN
(enligt MIG)

Ramos12

2012-10-02 - 22:27:16
Älskar dig ramos bästa backen i världen;);-);-);-);-):-s

Skriv en kommentar