Florentino Perez: "Om Ronaldo ville lämna skulle han ha sagt det när transfermarknaden fortfarande var öppen"

 
 
Presidenten Florentino Perez har sagt att Cristiano Ronaldo vill stanna i Real Madrid och att han inte är olycklig på grund av att han vill lämna Santiago Bernabeu.
 
Real Madrids president Florentino Perez har hävdat att Cristiano Ronaldo inte vill lämna de spanska giganterna och att han är olycklig på grund av andra orsaker.
 
Den portugisiska stjärnan vägrade att fira sina två mål i Los Blancos 3-0 vinst mot Granada i söndags på grund av att han var "ledsen på grund av professionella anledningar".
 
"Om han ville lämna skulle han ha sagt det när transfermarknaden fortfarande var öppen" sa den 65-årige affärsmannen till Marca.
 
Även Ronaldo har försäkrat att han inte vill lämna klubben och skrev på Twitter: "Att jag är ledsen och har uttryckt det har skapat en enorm uppståndelse. Jag anklagas för att vilja ha mer pengar, men någon dag kommer ni se att så inte är fallet"
 
"Vid denna tidpunkt vill jag bara försäkra Real Madrid fansen att min motivation, hängivenhet, engagemang och lust för att vinna alla tävlingar inte kommer  att påverkas".
 
"Jag har alltför mycket respekt för mig själv och för Real Madrid för att någonsin ge klubben mindre än vad jag kan ge. Kramar till alla madridistas".

Kommentarer

Anonym

2012-09-06 - 20:58:11
Han lämnar inte

Pierre

2012-09-07 - 01:51:21
perez slutta snakka å ge ronaldo högre lön istele din fitta

Anonym

2012-09-07 - 09:00:02
Din lilla barn lär dig skriva och gå stället skolan ... Skit

SHABAN ALIZADEH

2012-09-07 - 11:28:09
HAN KOMMER GÅ TILL ANZI MACKALACKALALACKA FÖR PENGARNA HAHAHAHAHAHAHAHAHAH:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d

Anonym

2012-09-07 - 13:25:45
Nä nä ronaldo ska ingenstans :mad:

Skriv en kommentar