Jorge Mendes: "Jag visste att Cristiano Ronaldo var olycklig i Real Madrid"

 
Jorge Mendes, Ronaldos agent, säger att han inte alls var chockad över Cristiano Ronaldos senaste uttalande.
 
Cristiano Ronaldos agent, Jorge Mendes, har insisterat på att han har alltid känt till hans klients chockerande medgivande om att han är olycklig med sitt liv i Real Madrid.

Den 27-årige spelaren chockerade hela fotbollsvärlden när han hävdade att han var ledsen på en professionell nivå.

"Efter måndagens rapporter som publicerades av några medier, som hävdar att jag blev överraskad och besvärad av Cristiano Ronaldos uttalanden, förtydligar jag följande" började Mendes.

"Först av allt, Ronaldos deklarationer är baserade på orsaker som jag känner till. Cristiano Ronaldo får själv bestämma om han ska avslöja dem eller inte".
 
"För det andra, dessa uttalanden har inte överraskat mig och inte heller orsakat mig några besvärligheter. Relationen mellan mig och Cristiano Ronaldo innebär att han kan alltid räkna med mig".

Skriv en kommentar