Kakás bror: "Han har köpt en lägenhet i New York"

 
Kakás bror Digao, som nyligen signerade för New York Red Bulls, har avslöjat att det finns en chans att se Kaká spela i MLS eftersom han har redan köpt ett hus i New York.
 
New York Red Bulls nya signering Digao har avslöjat att hans bror, Real Madrid stjärnan Kaká, har köpt en lägenhet i "The Big Apple".
 
Den 26-årige försvararen flyttade till den amerikanska klubben efter att ha avslutat sin karriär i AC Milan förra året, och han har antytt att hans äldre bror kan joina honom i USA.
 
Kaká kopplades med en flytt till New York under sommaren, men valde att stanna i Madrid. Digao har dock sagt att 30-åringen kan i något skede avsluta sin karriär i MLS.
 
"Det är uppenbarligen att min bror verkligen gillar New York. Det är därför han köpte en lägenhet här. Det enda han hade att säga var goda saker. Han gillar det verkligen här och vill tydligen bo här eftersom han köpte en lägenhet" sa Digao.
 
"Vi spelade tillsammans i Milan säsongen 2007/2008. Och uppenbarligen beror det mer på min bror än på mig".
 
"Ja, jag skulle vilja spela med min bror igen, självklart. Kommer det att påverka min bror att komma hit? Det vet jag inte; det är jättesvårt att veta sådant. Men ja, om det är ett val för mig, så ja. Men det är självklart min brors beslut att välja om han vill komma hit eller inte".
 

Kommentarer

Anonym

2012-09-20 - 16:43:36
lägenhet ?? köper en spelare som kaka en lägenhet

P - Hala Madrid

2012-09-20 - 16:47:49
PFFFFT HAHAHA ELLERHUR ANONYM

Jasser

2012-09-20 - 17:17:40
anonym det e en lyxlägenhet inte en vanlig lägenhet som en invandrare köper -.- sök lyxlägenheter på google bilder

Jasser

2012-09-20 - 17:17:40
anonym det e en lyxlägenhet inte en vanlig lägenhet som en invandrare köper -.- sök lyxlägenheter på google bilder

Jasser

2012-09-20 - 17:17:40
anonym det e en lyxlägenhet inte en vanlig lägenhet som en invandrare köper -.- sök lyxlägenheter på google bilder

KAKA

2012-09-21 - 08:17:58
KAKA FLYTTA NU FRÅN DETTA FÄNGELSE!! GÅ TILL NÅGOT LAG DÄR DU FÅR SPELA!!!

dvv

2012-09-22 - 16:42:01
aa mne för fan wilhelmmm

Skriv en kommentar